今日朝早0615約左希係TKO MTR等
然後一齊過牛頭角集合其他人
好早呀!!
到左沙田運動場
由於我無參加比賽 所以等...
呢段時間我同林sir以睇報紙消閒
究竟我去嗰度做咩呢?
慢慢佢哋逐個返黎
然後我,希,宣,瑋,杰,提子就去左megabox
咁去megabox就會埋megaice ge la~
我哋踩1130~0130嗰場
足足踩左兩個呀
不過我同宣都有收獲
除了希,瑋 要加油!!
之後各散東西
宣,瑋自己搞掂晏就嗰餐
杰少就去左石澳bbq
而我,希,提子去左赤丸吃大泠麵 正呀
其間 突然有幾塊雜扒坐左喺提子隔離
我都替佢開心 hehe
今天我總冇白過復活節
|