今日要番學校跑步
0800要開跑
姐係同平時起身時間一樣
都未醒就要跑死先...救命呀!!!
我哋照舊跑去「維景」
我諗嗰度無3千 都有2千啩
跑完之後個個好似虛脫咁 塊面紅卜卜←好可愛嫁
番學校拉筋之後解散
阿sir就俾左本野我哋簡隊衫
最後以投票形式簡左件紫色既
嗰件已經最吾錯既一件黎嫁la~
由於出面落緊雨
所以我,希,瑄,盈,瑋玩「誠實與大膽」打發時間
知道左大家既好多既秘密
同做好多大膽兼白痴野
玩到點半
未食午餐既我們
自然就會去食午餐
不過瑄同埋盈就無一齊去←各有活動
剩番我,希,瑋
跟著吾好記得做左咩:p
記得喺椰X閣食飽飽之後
希就直接撘電梯番屋企
咁啱出便又落雨
唯有同瑋一齊走←佢同我吾同路
到將中門口
我同瑋失散左
皆因我百厭周圍走
所以只好淋雨走lo~
途中見到祥仔
不過佢有著雨衣:(
又咁啱佢要去尚德
所以就一齊行
番到屋企
成個人濕到好似沖完涼咁
之後沖左個靚靚涼
|