約1230pm
去左清水灣一灘bbq
d浪超大 好好玩
不過吾知點解俊好似吾多happy咁 
約0700pm
食到好飽
陳鴻黎左
跟住玩`誠實與大膽'
不過都吾好玩既
d人都吾誠實-3-
約0730pm
d男仔走哂
剩低我,慧儀,善妮,呂呂,栗子
後來 栗子同陳鴻都走埋
我地就吹風
約0800pm
走人
約0815pm
我同呂呂番到尚德
lo祖,roy,宗仔打俾呂呂話請吃飯
我地過將中食
你地估下我地食咩?
就係三餸一湯個d
超似一家人食飯wo
你眼望我眼
一路食一路笑
約1000pm
走人
約1015pm
番到屋企
好攰x.x
|