★鈴鼓§咖啡屋☆
你好,我好,大家好!!! ^_^"
 
coffee_star
暱稱: [[*咖啡♂﹏♨]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
 
最新文章
2008-11-03
你......嬲左我?
2008-08-10
準備去旅行啦~
camp~~ 爆左頭......
文章分類
全部 (8)
normal (3)
人際關係 (1)
旅遊 (1)
校園生活 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 593
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


camp~~ 爆左頭...... 無奈 分類: 校園生活

呵呵,我都成個月冇打blog啦

大家有冇掛住我呢? >///<"

7月31日 我入左個3日2夜既訓練營

由勞Sir訓練我地Cross Country

話就話係訓練營 不過都幾好玩咖

但係勞Sir對我地就真係唔太好啦

第2日(即係8月1日) 佢要我地狂跑 搞到我地差d腳都斷呀

不過我就隨隨便便跑就算啦= =

因為我唔鍾意跑運動場

而且......我對腳又唔長......

我跑1步=人地跑2, 3步

你話我邊有心情跑落去呀=3=

第2日既夜晚 有d野真係令我好無奈

我撞到牆角 爆左頭 勁多血係我個頭到流出黎(時間係大約10:55)

不過好在我神智仍然清醒 之後勞Sir黎到

佢call左救護車and我阿媽黎接我去醫院 (瑪嘉烈醫院)

去到醫院既急症室 勁多人排隊睇醫生

阿媽就幫我登記 個護士我既情況係次緊急(時間係大約11時43分)

所以要等210分鐘 (記住......係210分鐘......即係3個鐘頭30分鐘)

我同mum就訓啦 訓到兩點幾醒左= =  仲要等

凌晨3點15分啦 終於到我啦 醫生叫我去照x-ray 之後等叫名

照完之後 又等半個鐘先叫我入去

醫生話好在我頭骨硬 所以冇乜大礙 不過要縫1針

咁我都冇辦法 唯有唔打麻醉針既情況下縫針啦

但係真係差d痛到媽媽都唔認得咖

大約凌晨4點30分到 我同mum就番到屋企啦

我5點幾先訓覺  訓到今日1點幾先起身

之後勞Sir同豬頭鏗黎我屋企探我 我真係有d感動咖T^T"

好啦 打左咁多  俾多d cm呀>0<"  (我now個頭仲有少少痛=3=")




訪客留言 (返回 coffee_star 的日誌)


qoovskitty 於 2008-08-25 07:23 PM 發表:
哇=口=!!
爆頭咁慘慘牙-0-
我明白你既痛=_=
打麻醉針既痛我呢世都唔會忘記也T^T
你幾時擦針牙?
定係唔洗擦果隻線黎架@_@?
快D好番啦-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Suki52002 於 2008-08-04 06:51 PM 發表:
我戈日冇去到= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



coffee_star 於 2008-08-03 08:59 PM 發表:
擺明有事啦,乜你講d野咁無聊咖=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kayee2188 於 2008-08-03 08:33 PM 發表:
= =你個頭有冇事??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







 



 



 
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。