呵呵,我都成個月冇打blog啦
大家有冇掛住我呢? >///<"
7月31日 我入左個3日2夜既訓練營
由勞Sir訓練我地Cross Country
話就話係訓練營 不過都幾好玩咖
但係勞Sir對我地就真係唔太好啦
第2日(即係8月1日) 佢要我地狂跑 搞到我地差d腳都斷呀
不過我就隨隨便便跑就算啦= =
因為我唔鍾意跑運動場
而且......我對腳又唔長......
我跑1步=人地跑2, 3步
你話我邊有心情跑落去呀=3=
第2日既夜晚 有d野真係令我好無奈
我撞到牆角 爆左頭 勁多血係我個頭到流出黎(時間係大約10:55)
不過好在我神智仍然清醒 之後勞Sir黎到
佢call左救護車and我阿媽黎接我去醫院 (瑪嘉烈醫院)
去到醫院既急症室 勁多人排隊睇醫生
阿媽就幫我登記 個護士我既情況係次緊急(時間係大約11時43分)
所以要等210分鐘 (記住......係210分鐘......即係3個鐘頭30分鐘)
我同mum就訓啦 訓到兩點幾醒左= = 仲要等
凌晨3點15分啦 終於到我啦 醫生叫我去照x-ray 之後等叫名
照完之後 又等半個鐘先叫我入去
醫生話好在我頭骨硬 所以冇乜大礙 不過要縫1針
咁我都冇辦法 唯有唔打麻醉針既情況下縫針啦
但係真係差d痛到媽媽都唔認得咖
大約凌晨4點30分到 我同mum就番到屋企啦
我5點幾先訓覺 訓到今日1點幾先起身
之後勞Sir同豬頭鏗黎我屋企探我 我真係有d感動咖T^T"
好啦 打左咁多 俾多d cm呀>0<" (我now個頭仲有少少痛=3=")
|