今朝早5點鐘起身...打電話叫人起身溫書-3-著住件背心...凍爆*打完比佢唸住訓多陣...點知訓唔番//so起身溫中史...飲左杯茶=3=醒神d~then刨書//越溫越眼訓...好驚冇精神考試*
考中史...冇溫交通史&明朝唔熟...死啦-3-哈利路亞!手版果幾隻字唔記得洗...比呀sir見到就...哈哈*哈利路亞ag!不過都唔記啦...電話no.黎之嘛=3=驚都冇用的...
校外評估(maths)好簡單下...冇乜特別*聽日考is同eb-v-唔想溫喇...咁鬼多!
夜晚...好冇癮=3=呀爸同呀媽鬧交//唉*成晚嘈鬼住晒...媽子係到喊[[溫乜x呀?乜都唔識講了...最多都係遞紙巾[[
|