今日好鬼支力呀><學人整餅餅 人地教又唔識wow==成隻豬咁
今日一早比人拉出去傾project=v=真的想死唷
番左山景食左個m記^口^我去左飛髮 細佬番屋企換3踢波~我叫個髮型c幫我碎髮><個死人髮型c幫我剪到爆晒
跟住我去到球場-_-細佬鬥緊波><唔等我 我喇喇聲係球場換左對白飯魚同3=3=拎住個bag走去toilet換褲 順便洗埋個死人頭-v-
番到去球場~我比人踢左入隊.0.好彩同細佬一隊!踢到咁上下 班青苗仔同李琳x班友又黎跟隊/0\猜完我又係同細佬一隊= =
仲以為輸梗添><點知...上身!?連贏左3鋪^^仲要我入晒3球=3=呵呵...細佬3個助攻=.=2次都中場倒掛 跟住爆seed 波都未落地就窩里@v@連我自己都唔係好信><食得好應唷 banban聲=.=見住個龍門甩手-v-臨走前 細佬掉界外球 比我頂入死角><
可樂上身麼._.???哈哈 今日好happy呀^口^不過...e 我地hw未惦過wo~唉 算啦~番到去先做啦 哈哈...
|