今日番大前陪細佬落去打乒球~撞到峰同俊-3-猜左陣波~感覺上佢地勁左好多=v=我呢?...乜都一擔擔~乜目標都冇 全部半桶水/3\
唉==唸番起小學∼真係好!一齊練波一齊玩∼乜都好順境..至少我地兩個o既心都咁單純==但係人大左..越黎越多野煩
唸下唸下=v=發覺自己真係個廢人><我有咩好呀?最多咪係一個逗人開心o既小丑!回想番之前我究竟有冇認認真真做過一件事?Maybe果次係我呢世人做得最比心機o計野=3=但係世事往往都係相反...再一次令我堅信(一分耕耘一分收穫)係錯o既!我會唔會再為第個人咁做?我好驚...我驚我好快唔記得你 你又留左d咩回憶比我?我唔想應驗雙子座性格><我唔要咁花心...或者時間沖得淡∼廢人俊
|