今日唸住訓晏d==點知細佬神早流流開大music嘈住晒><8點幾就起左身∼細佬神早去左龍門居打乒球同踢波--+唔比我去∼
峰約左我去踢波==點知等等下訓鬼著左 3點先起身]]so自己落左李琳明踢=v=同班友仔玩果陣...唸住玩下野 唸住斬coner西入去==入就入左喇--+仲遠杵彎入..點知ao柴呀><我X 維有坐低睇波/口\嗚...
坐到悶了..借左個藍球去射==拐下拐下..波都難拾><抖左好耐比人捉番去大場踢-0-雖然成日冇入過波=v=但係好鬼爽-3-識左個勁人@@痴x線==禁區射去對面龍都掛網--+食錯藥呀!?正爆><最尾條友仲串q d人==點串?顁下面
班友仔勁ban個細路女入左波
(條友:細路都勁ban?好野 我like∼)跟住帶波扭上去同黑柴叔勁ban班友仔--+班友冇野好講-﹏-
點知人地隊個吟少抽跟∼我幫佢壓腿拉跟=3=多士話:嘩∼好熟手wow!你唔好去做急救人員?
我:梗係啦=v=人地幫我做得多 自然識啦^^
就係咁=-=我地隊係到勁玩野=3=個龍門係咁過半場射波-3-帶波扭埋龍門仲唔射傳番出黎><笑x死我∼黑柴叔話:唔好射入佢∼讓下人啦
佢地終於走嚕∼條勁人話:有人輸波走人嚕)串爆==+原來佢讀到f5冇讀-0-好ya∼又識到班勁人><
不過我就慘嚕><2隻腳都傷晒=^=bike佬/.\嗚...(ps:我另一隻腳比吟少撞親==不過我冇插水><忍忍忍
可能佢都係撞商左先抽跟-v-哈利路亞
呀媽買左個adid袋比我><黑白色-3-正 清左d∼不過幾令
|