今日上中文堂偷睇書==都唔知個代班主任up乜--+搞到上中文堂好似上緊is/通識/maths咁=3=真係比佢吹鬼漲!有冇腦架==又教地型/mind map又勝=v=好冇mood囉!
上va堂比肥寶恰==becoz佢知我食偷糖=﹏=唔聽話要告我==+唸住比粒佢食 拖埋佢落水..點知佢推出張檯中間--+嚇鬼死我==好彩x雅婷幫我拾番-﹏-成堂係到掉波波,笑鬼死我..無辜o既人死傷無數=0=呵呵...
is堂做實驗我係到玩盞燈=v=搞到閃閃下-0-仲比呀sir發現..好彩矛事∼真係好眼訓=v=最尾成班比〔環保超人〕罰企∼企係到訓著左-3-∼
放學又去排劇=v=跟住我偷走左落去睇波 唸住同布殊跟隊∼點知要同dF.4打-3-so淆左底∼睇波算==終於鬼佬放人了∼係禮堂踢左陣排球∼唸住去景美睇有冇波打=v=點知一個人都冇..番屋企途中撞到布殊同+佑!原來佢地又係唸住去打波!話左佢地知冇波打..佢地就番sch 順便送埋我番歸=v=好野聽日有得訓晏d..becoz又放假了!
|