今朝早落雨~特登唔帶遮出門口@v@好耐冇淋過雨嚕~跟住番左sch越落越大//正~不過冇耐就停左嚕!d雨聲真動聽^口^好想沖出去淋陣雨-﹏-
上完ENG堂~鬼佬捉住左我=V=原來叫我做今次畫劇O既導演..嚇鬼死我咩 仲以為又罰我添-3-
一問之下..原來係MS LAU O既意C><天呀 搵D咁O既野搞呀=口=SO呢排要留堂排劇 今日都唔例外//慘
排完唸住同布殊去打波-﹏-點知..SU D波比人借晒-7-兜左咁耐都係要歸家...