]//..愛上下雨天--+[
/]/..我是一顆劃破夜空的流星...../

/..]當你不在乎我時○我將會消逝∵[

]..//當你留戀我時 ≧我將會永恆-=☆
coke1990chun
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左日記餅
day2
無目的的上學日
好鬼火\3/
正式番學嚕
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


又支力..又嬲>< 分類: 未分類

今日8點半先起身==換埋33番到sch都8點8嚕∼遲左2個字姐-﹏-(臨急臨忙著左對黑色船襪番學=3=好彩肥sir睇唔到..眼鏡都冇帶..帶唔帶都睇到架啦//)番到去冇耐就同sunny同埋呀邊個邊個話去toilet...跟住我地偷走出去買野飲=v=番到sch門口見到肥sir><...肥sir仲話:公廁香d架?學校冇廁所咩?//哈哈.....跟住好乖咁做gs功課-v-補完習同kay佢地幾個落左去打波..越打越多人^口^有人問我係咪校隊...哈哈∼我話:校隊邊有我咁廢!?

跟住同人鬥波=﹏=今日手風幾好...第1場2打3都炒佢地5:0∼第2鋪唔知幾分贏囉∼打完同kay去m記食野...傾左好耐計-﹏-睇住kay張相真係又善幕又妒嫉唷..點解我咁蠢會鐘2第2間sch o既女仔=3=呵呵..唔知wo∼答你唔到!做咩唔係自己學校搵番個呀??下...唔好搞∼有d恐懼bo!點知會唔會好似之前咁...跟住送kay番屋企∼

本來今日都幾hapi∼歸家途中撞到朱兜成=v=著住件butterfly3問我做咩唔打波呀∼又叫我上乒川同佢打..又串我冇練波咁耐實唔夠佢打==越串越勁\﹏/你奶味呀!你痴9線架?唔練波都抽贏你啦..著波3就好打架喇?你知唔知你好黑我憎呀?唔好懶勁啦粉腸..我認真同你打/去練波 你更+唔駛打啦∼如果我唔係著住校服..實打9你!唔練波關你叉事咩!我練波有乜用呀?都冇目標..為邊個打呀?用下你個豬腦唔該!!!

番到屋企借左部電話比我影相同set落電腦!thz先^口^不過我唔識影><影得好樣..跟住同細佬&昌去屯門泳池游水!好好玩..哈哈∼我識游自由式換氣喇!點知見到泳池有人係到搞野...世風日下><游到5點半番屋企嚕∼好支力呀-3-好似有d發燒添.../﹏\