]//..愛上下雨天--+[
/]/..我是一顆劃破夜空的流星...../

/..]當你不在乎我時○我將會消逝∵[

]..//當你留戀我時 ≧我將會永恆-=☆
coke1990chun
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左日記餅
day2
無目的的上學日
好鬼火\3/
正式番學嚕
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


好支力o既一日 分類: 未分類

今日英文堂笑爆嘴呀..哈哈//肥寶肚痛想去醫療室==//同學話:she sick呀!we must bring her to medical room!好一句流利的chin glish=﹏=鬼佬都唔輸蝕回佢一句:she stiil alive!if she die,we must have a byebye BoBo party...成班笑到灘灘腰..

今日比m德屈左兩穫//..第1次佢將陳x婷本書擺係我台面 搞到我比佢鬧一餐=﹏=信m德都唔信我!?..搞錯呀//搞到我打左鐘仲要幫佢交張paper比遲老太.../當賠罪/口\

第2次係普通話堂又話琴日牛靖x係我訓覺畫我...你摺埋啦//恕我咁直...你唔好傻啦!!佢畫呀邊個邊個都唔畫我啦!你咁留意人唔好話你like佢=3=佢咩邊個我神早知喇~你仲用56k???慢唔慢d呀傻仔...晒gas!!!係普通話堂好hapi^^點解!?呵呵...我報仇了!kai峰訓覺果陣我拎紙巾掉左佢2次...哈哈~我同d人話係m德掉...呵呵!不過最尾都....><

放學我同+佑冇去排drawmer...唸住陪靜去伊斯蘭做2公...點知cancel左去打波..//我見識到鐘敬x d矛招~哈哈...跟住同成大班同學去打藍球~~同+佑.布殊一隊-3-贏左n鋪咁多...脫晒水咁濟><最尾終於都輸diu匙....件33喳得出水-v-