7點鐘起身...唸住早D番SCH做功課=3=點知MIMIMOMO 7點10先出門口...番到去仲要有早會[[大鼻唱校歌...//好彩我冇食早餐咋=3=唔係嘔死都似...ENG堂比鬼佬鬧左一餐/0\真冇癮=V=仲要留3日堂...慘慘
跟住落黎D堂都狠悶...MUSIC堂坐係到訓著左>3<PTH禾又訓低左/3\廢事聽條友發UP瘋...
放左學同+佑上圖書館HEA左陣...借左本鬼故=V=死仔...睇完借黎睇-3-THEN去買野飲>送+佑搭車@V@點知...滴DA滴DA D雨越落越大...SO除左件冷3放番落BAG淋雨番去//]]係呀肥寶..你著到我件3好香呀-3-下次唔借比你[[半路聽到有人叫我...原來係芒果-V-遮左我番樓下><3Q晒呀!
粒倉越黎越大粒...痛><
|