今日8點幾訓訓下紮醒左...塊面痛痛的><原來生左粒大暗倉-3-shit!之前仲笑kai豬琳=v=依家自己又係咁...無言
今日落雨><but...都落左去打左陣藍球wif細佬//1點幾拎張原稿紙比kai豬琳...then去搵媽子同蘭姨食飯[[跟住同細佬去市中心行街][[...6點到番到屋企!
依家覺得放假狠悶呀/3\1d目標都矛...想專注d練番波]]又唔知練乜好><足球?藍球?定乒球呀....死喇-3-d球技半斤八両=v=遲早摺埋=3=
Who Can Help Me????