今日8點起身//拾齊野番去考試...[[連續考成3粒鐘><支力死了/3\大鼻請我地飲野同食蕉-3-真係搞笑[[係學校食蕉...第1次咋wo~
番黎食左飯...1點鐘約左rock.恩恩.+佑.鄧泳2排劇-3-死人+佑你又遲到><哈哈...我知點解喇[[靜你曳曳喇...
2點幾番屋企同細佬.呀爸去蝴蝶村同媽子飲茶-3-飽飽[[跟住成家人去行街街--著校服行街=3=跟住幫媽子拎送...媽子請禾食m記食野//呵呵...我拎晒d送...細佬邊行邊餵我飲可樂/3\哈哈...狠搞笑><!!!then...係林園買左枝judysandy飲-0-跟住伯娘佢地又黎禾屋企食飯....又有可樂飲-3-
|