今日ENG堂落左去排劇]]同+佑玩果陣嚇親KAREN=口=SOROSR...有4條女換左便服=v=人m德同kai峰話呀邊個邊個肥...我同+佑報串-3-呀某人好似好嬲 仲唸住小息有戲睇添...//點知冇~你地2條友真係曳=3=
EB堂笑爆嘴...我.波波.+佑一齊同M德玩佢發明O既游戲...]]咩猜包剪DUP 輸左要降級 由龜公降>嫖客>技女...我未輸過^口^波波輸到唔知降左做乜...唸住叫人地借份野黎抄-口-點知波波將KAREN個名叫成XX...笑死左><SOR呀 唔好嬲~最衰都係波波-3-
IS堂有QUIZ=3=唔合格呀SHIT=V=
放學後排劇...狠難先排完一次~D人又話要排多次...我同+佑偷左出去打波//點知班友冇排=3=話等我地 乜我地咁重要^口^??番到去唸住排...點知發生左D不愈快O既-3-一開始+佑同呀LOY鬧交-_-好重火藥味...想打交咁O既款--[[排劇過程有班蛋散嘈鬼住晒-3-我同布殊發皮4...你條葉寶X真係黑人憎-.-
走人果陣發現唔見左個波...希望聽日搵得番啦=V=
|