今日番學一切正常~普通話堂同+佑一齊聽mp3..[[糯米遲咁都睇唔到..失敗//放lunch果陣係樓下撞到細佬~原來佢放假--+死仔..唔bo飯!好彩都醒目買左盒撈麵比我食...//我都未死晒佢又約左fd出去游水><跟住唸住帶部mp3番sch聽...]becoz我地去歷史博物館參關[[點知等左成堂先話bk唔到車-﹏-so番左班房自修//我同+佑掉轉mp3黎聽=﹏=有驚無險放學嚕...好耐未試過咁早放//冇野做><好唔慣//跟住都係如場借波打..打完同+佑買野飲//送佢搭車~
唉...今日比大鼻捉左落去=﹏=原來比人抽中左去考試--+咩國際性評估//慘慘慘/3\下個星期6要番sch考3粒鐘試呀><嗚...點解咁都抽中我架???全校抽34個都中//去死啦..!!
|