]//..愛上下雨天--+[
/]/..我是一顆劃破夜空的流星...../

/..]當你不在乎我時○我將會消逝∵[

]..//當你留戀我時 ≧我將會永恆-=☆
coke1990chun
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左日記餅
day2
無目的的上學日
好鬼火\3/
正式番學嚕
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


狠無奈的一天... 分類: 未分類

今朝早早左出門口...唸住去買file&順便幫karen買埋雜豆//點知書局未開門[[狠無奈咁番學

DT堂總算有hw交..//係就係喇西d=3=but無計啦><小息唸住有野食...點知//唉~

maths堂比袁sir調左去前面坐...搞到禾矛得訓覺...又矛得睇書><

lunch冇番屋企//去左打波=3=打完番上課室比lcm捉...話我衣3不整//how黑仔i am-3-好彩淨係鬧左一餐//乜都冇記

Gs堂比ms ng傘左餐=3=真係忍唔住笑>3<我哩埋係+佑後面咬唇咬唇>v<我忍...問到我喇?好彩我醒目=3=點解唔做都市日報?我懶囉!知你鐘2聽我咁講架喇//滿意未先=3=呵呵...d女仔又跟我咁講...咁知機-3-

放學去左打藍球&乒球...kiko你又話同我打=3=成日都唔袍頭...聽日記住同我打呀=v=輸左請飲野=w=校隊姐姐你唔好輸呀!輸左狠魚...//哈哈...

打完波同+佑去買野飲&送佢搭車!跟住咪唸住番屋企...點知=3=冇鎖匙><買左杯野飲周圍hea!係樓梯口坐左好耐...我係到唸//How stupid i am...點解我會鐘2你4年幾//明知冇結果仲係到傻等...你不說//或者我會再等4年..4年~幾多個4年...或者我地讀同一間sch//結果也不會改寫...謝*你告訴禾該時後放下你....

死喇><淋得雨多終喇野...有d發燒~早d訓=v=