今朝8點10先起身=v=歷史新高^口^咁遲先起身...搞到補習遲左半粒鐘//never mind...大把人冇番/遲過我~
跟住去左打藍球...去到見到黃威x//唔知係佢付6定之係咁勁...d3分幾準bo...
番黎爬左幾淡飯...同細佬去李琳x足球場踢波//好耐冇見d小朋友^口^勁多人呀...1隊6人//起碼有5隊人跟隊!d人個個都神高神大[[我地班細路點踢呀...跟住我比人借左//幫人踢*同班陳黃x分甲組踢左最少半粒鐘...班友1黎就連贏左4鋪-口-踢到我地虛脫咁濟....有1球個龍門痾蛋...我係佢後面拎到個波居然炒左-3-ps:左腳[[搞到比其他跟緊隊d人xyz@#$%^&....有1球過左個大隻佬後衛//單刀龍門=v=點知//踩到水tum趴街...我小><1球就混亂中...比我夾硬連續勁ban左2球//終於入左[[kaka...成隊都狠hapi//好似世界杯外圍賽咁//跟住黎左隊著兵工廠o既大人...癡媽跟//開波未有5分鐘就係禁區勁ban入左...衝勁都淆//
then番屋企冇野做...睇細佬玩泡泡龍=口=d公仔狠cute but好似有d低b囉...9點幾媽子叫禾落去幫佢拎粽//becoz今日媽子番大6探親...點知拎左勁多粽番黎*開頭見佢咁細袋...同我個bag差唔多大袋之嘛[[以為好輕啦//仲牙斬斬話幫媽子拎晒...拎到我成身汗*比媽子知到我唔惦><最尾都2份拎//1人抽1邊//魚皮了/3\
|