起身feel到凍//換好衫拾好書包...著左件長袖冷3番學[[
中文堂:狠悶講書//
music:狠眼訓//有點兒傻傻地
ENG:眼訓到爆...訓低左><比呀brough嚇醒左-3-死人brough嚇鬼死我咩\口/仲以為有狗吠...成班笑笑//
普:抄中史hw=口=拎左3本作頁擺係台到抄...糯米遲咁都睇唔到//
maths:派quiz...肥左=3=梗係啦...都冇聽書o既
中史:冇畫劇做*聽佢講書//又訓著左...仲要2次=3=比呀沈叫番起身...仲要答問題>口<撞岩左...點知冇得+分//悲**
放學中文FT//同+佑落去買糖...邊考邊食=v=放左之後打左陣波散水//番到屋企大覺訓=3=
呢排狠多病=v=皮膚敏感+感冒....辛苦//
想學口琴><...好似怪怪的//哈哈...
無聊無聊//做咁多野引人注意引人笑...
|