今日同峰&細佬去左市中心呀...睇波boot/波3果d囉=3=仲睇左個足球雜技show...條友係咪傻架呢*真係玩足球玩傻左-_-2002年花式足球冠軍wow...走黎屯門市中心賣藝=v=折墮囉...
then去屯門公園行...途中搵個地方坐地睇人玩搖控船[[快到呀媽都唔認得-﹏-
咁就1日喇!?wakaka...好彩今日都冇平時咁悶*