09.4.1(3)愚人節家就是茶樓 今日係愚人節,對我地一家黎講,無咩特別,一早帶左COBI返學,返到屋企就又再瞓返一覺,過得好懶洋洋......(閱讀全文)
09.4.1(3)
愚人節
家就是茶樓
今日係愚人節,
對我地一家黎講,無咩特別,
一早帶左COBI返學,
返到屋企就又再瞓返一覺,
過得好懶洋洋......(閱讀全文)
09.4.7(2)
Home
媽咪黎食飯
今日媽咪黎食飯,
雖然已經早一日知,但去到街市都係諗唔到煮咩餸好,
老公初時諗住買蝦,整豉油蝦碌......(閱讀全文)
09.3.29(日)大埔晴晴開心日 今早落雨呀,所以最後都出唔到大埔中心食早餐!最後我地係樓下間百利飲茶,昊哲一見到野食,即好狼咁食野喇,阿婆都餵佢唔切呀......(閱讀全文)
09.3.29(日)
大埔
晴晴開心日
今早落雨呀,
所以最後都出唔到大埔中心食早餐!
最後我地係樓下間百利飲茶,
昊哲一見到野食,
即好狼咁食野喇,阿婆都餵佢唔切呀......(閱讀全文)