09.2.18(3)Home邀請阿皮食pizza 同左硬琳佢地分手後,我就搭車去健康院打針lu,回程時係咁諗今晚食乜好呢,醒起仲有罐吞拿魚,就快到期,要食左它,又諗到仲有半舊芝士,又係要快d用埋它,.......(閱讀全文)
09.2.18(3)
Home
邀請阿皮食pizza
同左硬琳佢地分手後,
我就搭車去健康院打針lu,
回程時係咁諗今晚食乜好呢,
醒起仲有罐吞拿魚,就快到期,要食左它,
又諗到仲有半舊芝士,又係要快d用埋它,.......(閱讀全文)
09.2.18(3屯門市中心收到硬琳牌XO醬 今日約左硬琳同Darling去tea,日本朱古力綿花蛋糕就係我整俾佢地既拌手禮喇,一早整架,帶左cobi返學,即衝返屋企整,不過都要再努力d先得!! 硬琳送左......(閱讀全文)
09.2.18(3
屯門市中心
收到硬琳牌XO醬
今日約左硬琳同Darling去tea,
日本朱古力綿花蛋糕就係我整俾佢地既拌手禮喇,
一早整架,帶左cobi返學,
即衝返屋企整,不過都要再努力d先得!!
硬琳送左......(閱讀全文)
09.3.19(4)
[肉粒粉絲炆茄子]
今晚又食茄子,原來係琴日煮左一條,仲剩一條係到篤眼篤鼻,
所以都係襯早煮埋它黎食,lee味餸撈黎餸飯一流呀!!
最衰硬琳xo醬用哂啦,
唔係加埋落去仲正!!(我賣哂廣告喇,我等妳...樽醬呀)