09.1.11(日)Thx 阿駿迪迪尼 早上約左岐同駿係最近屯門西鐵巴士站既餐廳食早餐,之後就出發去迪迪尼喇!!今日又有得,都係多得阿駿,THX呀!!真係玩得好開心,仲認識了阿岐的一位新朋友TOMAS!!
09.1.11(日)
Thx 阿駿
迪迪尼
早上約左岐同駿係最近屯門西鐵巴士站既餐廳食早餐,
之後就出發去迪迪尼喇!!
今日又有得,都係多得阿駿,THX呀!!
真係玩得好開心,仲認識了阿岐的一位新朋友TOMAS!!
09.1.6(2)屯門市中心明星酒樓 又約左黑仔飲茶喇,今次同埋阿姨一齊飲;昊哲精神睇黎都唔錯!!飲早茶有個好處,就係食到平野喇......(閱讀全文)
09.1.6(2)
屯門市中心
明星酒樓
又約左黑仔飲茶喇,今次同埋阿姨一齊飲;
昊哲精神睇黎都唔錯!!
飲早茶有個好處,就係食到平野喇......(閱讀全文)
09.1.4(日)元朗GreenBox 交底左昊哲,cobi俾媽咪睇後,我,老公 & 阿皮,阿詩即搭的落元朗喇,好耐無出去玩過,心情好興奮!!我唔係飲得最多既一個,老公一定多個我, 睇相就知邊個大大地啦啦!!個個都玩得好投入......(閱讀全文)
09.1.4(日)
元朗GreenBox
交底左昊哲,cobi俾媽咪睇後,
我,老公 & 阿皮,阿詩即搭的落元朗喇,
好耐無出去玩過,心情好興奮!!
我唔係飲得最多既一個,老公一定多個我, 睇相就知邊個大大地啦啦!!
個個都玩得好投入......(閱讀全文)