08.11.30(日)
[栗子炆雞奕] + [炒白菜]
睇左阿so教煮後,就一直好想整,最後都係睇到pucca既既栗子炆雞,自己先至真係的起心肝整返次,hee~~真係幾好食架喎,雖然我係亂咁煮出黎!!
08.11.18(2)
[酸齋]
第一次整,味道ok啦,凍食好味d!!
08.11.17
[臘腸炒西蘭花]---老公煮