今晚煲左靚湯[合掌瓜紅蘿蔔煲豬骨],落成6個合掌瓜,好正;再加埋冬菇丁tim,香上加香呀!!
再黎就係[豉椒青椒炒雞扒]!!
:2008-09-23 21:25
琴日天氣報導已話會打風,今日cobi又唔駛返學喇,諗住都係留係屋企,點知黑仔打黎話飲茶喎,就全家出左去市中心喇!!
好luncky的無落雨呀,只係天陰陰咋!!
飲完茶,仲帶左cobi去玩具反斗城,冒險樂園玩,打風關係,商場唔多人,今日算係玩得同行得最舒服既一次呀!!
[亂咁黎一碟]---肉碎,青椒,炸菜,蒜粒
煮飯時先醒起雪櫃有青椒,再唔煮就壞架喇;
即隨意拎包即食炸菜出黎,醃埋碎肉(原意煮其他);
亂咁黎炒埋一堆,就做出咁既餸喇,送飯一流,若落埋辣椒,仲正呀!!