[無牛油朱古力海綿蛋糕仔]
好耐無整過喇,不過都算快手,唔駛一個鐘就攪好哂!!
第一次用矽膠模,真係好易甩模呀,仲甩得好靚tim!!
不過今次d蛋糕仔唔夠鬆,硬左d,可能攪拌勻時拌耐左!!
*朋友阿岐都有份一齊整,hehe....就快又多名朋友玩焗cake喇!!
今晚阿岐留左係到食飯,邊食邊睇家好月圓,正呀!!
[地獄鴨腳]係老公整,睇到某情節時,係食緊LEE款餸,情緒就更加高漲喇,因辣到飛起!!(對我黎講)
俾cobi參加左學校既畫班,見佢都幾鐘意畫野,其實k1時已想俾佢參加,但學校定左一定要升左k2,足4歲先參加得!!今年終於夠歲數,緊係諗都唔諗就俾佢參加左喇!!估唔估到佢畫咩?---------係2個氣球 + 2座山,第一堂,都過得去啦!!見佢好開心,係咁話返到屋企俾畫我睇!!
俾cobi參加左學校既畫班,見佢都幾鐘意畫野,
其實k1時已想俾佢參加,但學校定左一定要升左k2,足4歲先參加得!!
今年終於夠歲數,緊係諗都唔諗就俾佢參加左喇!!
估唔估到佢畫咩?---------係2個氣球 + 2座山,第一堂,都過得去啦!!
見佢好開心,係咁話返到屋企俾畫我睇!!