今日同學仔darling車部麵包機俾我,已說唔急,真係順路先車黎或再約拎,佢好好人呀,想快d拎俾我,等我早d有得玩部機!!咁岩今日要出龍城開追月p(雖則日光日白無月,但都要作返個名,有意思d嘛),darling同佢既honey咁岩要出黃金,就車埋我出去喇,真係唔該哂呀,希望果兩個冰皮,岩佢地口味啦!!(應希望佢地食時未溶哂啦)十萬個thx!! 1點幾已到達左目的地,無野好做,就同2個孖寶影返d相......(閱讀全文)
今日同學仔darling車部麵包機俾我,已說唔急,真係順路先車黎或再約拎,佢好好人呀,想快d拎俾我,等我早d有得玩部機!!
咁岩今日要出龍城開追月p(雖則日光日白無月,但都要作返個名,有意思d嘛),darling同佢既honey咁岩要出黃金,就車埋我出去喇,真係唔該哂呀,希望果兩個冰皮,岩佢地口味啦!!(應希望佢地食時未溶哂啦)十萬個thx!!
1點幾已到達左目的地,無野好做,就同2個孖寶影返d相......(閱讀全文)
坐車時,悶悶地,玩下自拍啫,點知COBI笑到癩左咁!! 今日返左大埔食飯,仲拎埋自己整既中式月餅,媽咪見到以為又係冰皮,嚇C佢,咁岩我用左冰皮袋裝住,所以先誤會左!!知佢係開心架,雖然未知整得好唔好食,但個女整俾佢喎,個心一定甜哂啦!!(唔知COBI大左,會唔會咁對我呢?)hehe~~佢都係俾個餅既樣呃左,話睇個款好似好好味咁!!出門前,自己試左一個,個皮硬,要叮一叮先好少少,味道就麻麻地喇,出......(閱讀全文)
坐車時,悶悶地,玩下自拍啫,點知COBI笑到癩左咁!!
今日返左大埔食飯,仲拎埋自己整既中式月餅,媽咪見到以為又係冰皮,嚇C佢,咁岩我用左冰皮袋裝住,所以先誤會左!!
知佢係開心架,雖然未知整得好唔好食,但個女整俾佢喎,個心一定甜哂啦!!(唔知COBI大左,會唔會咁對我呢?)hehe~~佢都係俾個餅既樣呃左,話睇個款好似好好味咁!!
出門前,自己試左一個,個皮硬,要叮一叮先好少少,味道就麻麻地喇,出......(閱讀全文)
今日係中秋佳節,在此祝各位blog友,
中秋節快樂,人月兩團圓;開開心心,笑面迎人,福星高照好運來!!
我都要準備返大埔lu!!