8月12日 (二)今次既活動係cobi學芭蕾舞既單位攪架,下午5點半集合--夜晚9點,有旅遊巴由屯門出沙田,仲要係包來回,再加全程係free架!!上左車之後,MISS仲派麵包俾每個人,話驚小朋友會肚餓,MISS真係好人呀!!除左麵包,仲有M記換領卷tim呀,可換到一杯可樂&一個豬柳包!!原先無哂位架,仲諗住無得去TIM,真係唔該哂芯悅媽咪打個TEL俾我呢,等我打返去同MISS講返;今日我仲叫埋Cr......(閱讀全文)
8月12日 (二)
今次既活動係cobi學芭蕾舞既單位攪架,下午5點半集合--夜晚9點,有旅遊巴由屯門出沙田,仲要係包來回,再加全程係free架!!上左車之後,MISS仲派麵包俾每個人,話驚小朋友會肚餓,MISS真係好人呀!!除左麵包,仲有M記換領卷tim呀,可換到一杯可樂&一個豬柳包!!
原先無哂位架,仲諗住無得去TIM,真係唔該哂芯悅媽咪打個TEL俾我呢,等我打返去同MISS講返;今日我仲叫埋Cr......(閱讀全文)
今日學校帶左cobi去參觀維他奶廠,仲拎左好多野返黎tim!!試哂2隻新口味,苿香豆奶&蜜瓜豆奶,我就覺得麻麻地!!
今日學校帶左cobi去參觀維他奶廠,仲拎左好多野返黎tim!!
試哂2隻新口味,苿香豆奶&蜜瓜豆奶,我就覺得麻麻地!!
屯門新墟近市中心果頭,開左間--[包點先生],星期日果日出去,已經發現左,仲買過黎食,嘩...一食就上左癮咁,好好味呀!!琴日一經過,就又買2件黎食,返轉頭行新墟,又買買多5個,暫時只係食過幾隻味,未試勻哂!!
COBI就鐘意食馬拉糕,佢真係好少有地,一個人食哂成個架,琴日買左個,唔駛一陣就俾佢攪掂左,仲食到驚我爭黎食,都未吞哂就又拎一舊想放落口!!
我同老公暫時就愛食紅豆沙包,芝麻包,好軟熟架!!
......(閱讀全文)