[窩夫蛋餅]
今日老公話返大埔,襯依家仲未搵到工,陪我返多d!! 11點幾就起左身,諗住早d返去,點知醒起今日係家長日,好在羅老師醒,編我係下午12點15既時間!!
見完都成12點40分喇,媽咪3點又幫人抺屋,覺得唔駛咁早返去,就好慢條斯理咁餵奶,煮野食啦,無奈差唔多3點時,媽咪先打黎問我係邊,後再提返阿ba5點先出門口返工,嚇得我即拿拿聲換衫執野出門口,岩岩好趕得切返到去,雖然阿ba係預備出門......(閱讀全文)
老公個pat,今日唔痴實部腦喇,就陪個仔係房玩,點知俾我發現咁攪笑既畫面,lee個時候緊係要影底啦!! 昊哲好緊張,睇佢隻手放左係邊就知!!腳都舉起埋tim!!今次就鄒埋眉tim!!哈哈...好似佢打緊咁!!
老公個pat,今日唔痴實部腦喇,就陪個仔係房玩,點知俾我發現咁攪笑既畫面,lee個時候緊係要影底啦!!
昊哲好緊張,睇佢隻手放左係邊就知!!
腳都舉起埋tim!!
今次就鄒埋眉tim!!哈哈...好似佢打緊咁!!