今日一早,黎生就幫黑仔搬屋,都好快,因只係搬上一層之後老公返黎,沖過涼就又出卓爾居飲茶lu,晏左去呀,所以都等左一段時間先有位!!仲撞見joan,venus,connie佢地tim,佢地一見到昊哲,就話要抱,又要影相呢!!都好耐無見佢地喇,自上次見係hebe既生日會,呵呵...真係超久遠喔!!今次撞見,難得難得!!飲完茶我地就去左冒險樂園玩喇,仲玩得好開心,連昊哲都玩埋一份!!昊哲塊面真係好包........(閱讀全文)
今日一早,黎生就幫黑仔搬屋,都好快,因只係搬上一層
之後老公返黎,沖過涼就又出卓爾居飲茶lu,晏左去呀,所以都等左一段時間先有位!!
仲撞見joan,venus,connie佢地tim,佢地一見到昊哲,就話要抱,又要影相呢!!都好耐無見佢地喇,自上次見係hebe既生日會,呵呵...真係超久遠喔!!今次撞見,難得難得!!
飲完茶我地就去左冒險樂園玩喇,仲玩得好開心,連昊哲都玩埋一份!!
昊哲塊面真係好包........(閱讀全文)
岩岩整好左個朱古力凍餅,又係新嘗試黎,做法睇落好複雜,但原來係好簡單,只係我又將CREAM打到9成食譜只係話打8成,所以依家都未知成唔成功!!希望都成功啦!!做LEE個凍餅,都整左好耐,斷斷續續咁整;(原因)昊哲佢今晚唔知仲乜,好扭計!!
岩岩整好左個朱古力凍餅,又係新嘗試黎,做法睇落好複雜,但原來係好簡單,只係我又將CREAM打到9成食譜只係話打8成,所以依家都未知成唔成功!!
希望都成功啦!!
做LEE個凍餅,都整左好耐,斷斷續續咁整;
(原因)昊哲佢今晚唔知仲乜,好扭計!!
琴日打8號風球,COBI唔駛返學,老公咁岩又係OFF,但都係無地方去既!!然而我無地方去啫,老公有呀,下午3點幾4點時,佢過左好友阿皮屋企,歎紅酒&飲啤酒!!我就留係屋企對住2個小魔怪!!點知佢地一飲,就飲到唔願食飯,又唔返屋企!!
琴日打8號風球,COBI唔駛返學,老公咁岩又係OFF,但都係無地方去既!!
然而我無地方去啫,老公有呀,下午3點幾4點時,佢過左好友阿皮屋企,歎紅酒&飲啤酒!!我就留係屋企對住2個小魔怪!!
點知佢地一飲,就飲到唔願食飯,又唔返屋企!!