因為病左,好耐無掂個blog喇,要寫返lee排發生既事,真係有排寫,等精神再好返d先,咁岩今日cobi要學跳舞,無時間寫,有精神都無用!!老公出左去買支野(『家武士』新一代水溶性滅蟲殺菌劑)返黎喇,昊哲終於有得瞓返床仔喇!!琴晚整埋果少少cream,又係整最easy既棉花糖,不過屋企無鮮奶,改用奶粉味道又一樣喎,無咩分別,以後整cake都用奶粉開都好喎!!
因為病左,好耐無掂個blog喇,要寫返lee排發生既事,真係有排寫,等精神再好返d先,
咁岩今日cobi要學跳舞,無時間寫,有精神都無用!!
老公出左去買支野(『家武士』新一代水溶性滅蟲殺菌劑)返黎喇,昊哲終於有得瞓返床仔喇!!
琴晚整埋果少少cream,又係整最easy既棉花糖,不過屋企無鮮奶,改用奶粉味道又一樣喎,無咩分別,以後整cake都用奶粉開都好喎!!
[老婆炒飯 1]
lee個炒飯之所以叫老婆,係因為係我諗出黎,入面有2種食材,都係無咩人諗到會咁整法既:
腸仔,蛋係必要既,呵呵呵.....因悶悶地,就加埋燒賣落去,老公想食豆豉鲮魚,就又加埋落去,哈哈....出奇地好味呀,cobi唔駛一陣就食哂成碗!!
[洋蔥咖哩撈肥牛]
lee個就係我同cobi今晚既美味餸!!