聽日老公正日生日喇,所以前日上網搵左幾個蛋糕食譜,揀一個CAKE黎整,係未整過既,後來又心思思想試整Crystal學既CAKE,琴日仲走左出去買材料,點知主打cream無哂,得返大盒,無奈地轉整另一隻!!當然要揀個睇落易整架啦,最後就揀左未整過之餘,又未食過既--[木糠布甸蛋糕]頭先4點幾整好左,係雪箱到,諗住雪硬D食,上網睇到有人話雪硬D口感好D喎;係整既過程中,又出左事喇,就係頭2浸砌得薄過頭......(閱讀全文)
聽日老公正日生日喇,所以前日上網搵左幾個蛋糕食譜,揀一個CAKE黎整,係未整過既,後來又心思思想試整Crystal學既CAKE,琴日仲走左出去買材料,點知主打cream無哂,得返大盒,無奈地轉整另一隻!!
當然要揀個睇落易整架啦,最後就揀左未整過之餘,又未食過既--[木糠布甸蛋糕]
頭先4點幾整好左,係雪箱到,諗住雪硬D食,上網睇到有人話雪硬D口感好D喎;
係整既過程中,又出左事喇,就係頭2浸砌得薄過頭......(閱讀全文)
琴日係父親節呀,照舊係返大埔食飯既日子,因天氣既不穩定,阿ba,阿ma話就我地,入黎屯門食呢,真係好呀!!lee邊既茶樓食得入口既只係得返一間,就係新榕記喇,不過嫌它達地方有虱咬,d野又細碟,食得唔飽之餘,又要收加一,所以就揀左係屋企樓下大排檔到食,當然係坐入面啦,D餸真係好味好多,份量又OK!落樓前,婆婆公公同孫仔影返幅相先;阿公個樣好滿足咁!!哈哈~~昊哲個樣好攪笑,COBI都算合作,肯笑下!......(閱讀全文)
琴日係父親節呀,照舊係返大埔食飯既日子,因天氣既不穩定,阿ba,阿ma話就我地,入黎屯門食呢,真係好呀!!
lee邊既茶樓食得入口既只係得返一間,就係新榕記喇,不過嫌它達地方有虱咬,d野又細碟,食得唔飽之餘,又要收加一,所以就揀左係屋企樓下大排檔到食,當然係坐入面啦,D餸真係好味好多,份量又OK!
落樓前,婆婆公公同孫仔影返幅相先;
阿公個樣好滿足咁!!
哈哈~~昊哲個樣好攪笑,COBI都算合作,肯笑下!......(閱讀全文)
昊哲今日2個月大喇,真係過得好快呀,生佢既情形仲記得好清楚,就好似琴日先發生咁!!
初時仲以為佢唔係好鐘意笑,感覺好cool,就算滿左月都係咁,同cobi相比真係差得遠;
到左大約個半月大時,佢笑喇,仲好鐘意講野,一見到有人係佢身邊,就會撩人玩,仲好易就笑tim,真係開心哂!!
老公話個仔再大d,應該都會同家姐一樣,好易就會癲笑!!
但係...我驚既唔係笑喇,而係講野,昊哲真係多野講到不得了,估佢好快就......(閱讀全文)