琴晚果種FEEL好怪,不過都好彩無傻下傻下咁入左院!! 1點幾就上床瞓,不過都只係LOOK黎LOOK去,瞓唔到,之後feel到個肚實左一陣,肚底又扯住左一陣,但就唔痛既,每10幾分鐘一次,lee種feel一直去到4點幾又硬又實,4點幾就無硬得咁多喇,但小b就郁到發癩咁,個肚可以變成3角形咁(大約似),肚臍對上dd既位置,就一個大人"卷"頭既size咁既野,突左出黎,都唔知係佢......(閱讀全文)
今日又係產檢日,已經 39 WEEKS 3 DAYS喇,小B都仲未肯出黎,好想今次係最後一次產檢,之後就生得啦!!
今次個姑娘同我度左又摸左肚啦,而且仲教我返到屋企,做一項產前運動,令到生時無咁易拉傷3角位!!同埋LEE位姑娘同上次果位講法唔同,話第2胎多數都會重過第一胎DD,希望小B只係接近7磅啦,唔係太想生得太辛苦!!
終於閃得喇,下次產檢係14號,到時仲未生既話,就會俾個催生期,希望唔駛行到要......(閱讀全文)
今日已經38 WEEKS 5 DAYS喇,姑娘話已經係足哂月,小B隨時都會出世;今日姑娘同我度肚,又估計小B係咩SIZE,佢話見我咁既高度,個肚都唔算大BB SIZE應該係細既,大約係5-6磅到,會好易生,聽左之後,腦中就有疑問喇,記得有姑娘講過,話BB既SIZE唔會因孕婦既身形,肚既大細黎估到個胎係幾大,有幾重咁,真係好矛盾喎!!
今日收左我既意見書,仲當面睇左我寫咩真係超尷尬咁!!不過姑娘真係好......(閱讀全文)