終於改左B仔個名喇,真係鬆哂!!
男仔名真係好難諗下,由B仔未出世,已經開始諗,但最後都係今日先改好,我都唔係好"閹尖"咋嘛,只係想佢個名,同COBI個名一樣,有5個吉就OK,點知原來好難,想改個朗字尾,不過又唔夾喎,老公就諗到個哲字,其實哲字都幾好聽,又少人用D,同人撞既機會少D
今日無啦啦諗到個昊字,就夾埋叫昊哲,又得喎,5個吉之餘,評語又好喎,成個名,一個字,GOOD呀!!
仔仔4月12日出世,重3.13KG,長51CM,飲人奶,身體各樣正常,以表面上黎睇,所以直至出院前15MINS,個人都係好開心放鬆既心情,點知後來有姑娘入黎同我講,話仔仔患有
[葡萄糖六磷酸去氫酵素缺乏症---Glucose-6-Phosphate Dehydrogenase(G6PD) Deficiency--簡稱(蠶豆症)]我知係咩黎,但無諗過自己個仔會患有lee個症,所以好驚,個人好緊張,放......(閱讀全文)