唉.....已經由上個月諗到今個月,都仲未諗好個名,真係好頭痛呀!!
點算呀,你好快就出黎喇,依家都仲未諗好,唔通又係要遲拎出世紙唔好喇掛~~
小b,一係咁啦,你今晚報夢俾我,話我知你想叫咩名,等我可以慳時間d!!
...................>,<諗名諗到short左!!
今日返到屋企,COBI就話要做功課,一睇原來係要將隻豬公仔填上顏色,之後再整埋象筋落去,做成一個豬面具!!COBI好鐘意呀!!
我自己都好LIKE有得互動既親子功課,一齊做,真係開心好多!!
同阿媽講左,今日會返去食飯,佢都係11點幾12點打過俾我,問幾點返去,答佢話起身架喇,點知轉頭我又瞓返,仲成2點先起身TIM,攪好哂出門口,再加到大埔時,已是4點幾;係大埔中心落左車,不過都無咩野買到,只係去左以前我成日去食既[咖哩至專]食個TEA,點知好失望,D野無以前咁好食,真係差左好多行出返大埔墟,即去左2蚊店先,買唔到"巴巴夾",有D失望,仲諗住一定有TIM,好彩都買左......(閱讀全文)
同阿媽講左,今日會返去食飯,佢都係11點幾12點打過俾我,問幾點返去,答佢話起身架喇,點知轉頭我又瞓返,仲成2點先起身TIM,攪好哂出門口,再加到大埔時,已是4點幾;係大埔中心落左車,不過都無咩野買到,只係去左以前我成日去食既[咖哩至專]食個TEA,點知好失望,D野無以前咁好食,真係差左好多
行出返大埔墟,即去左2蚊店先,買唔到"巴巴夾",有D失望,仲諗住一定有TIM,好彩都買左......(閱讀全文)