咖哩薯仔炆雞奕
西洋菜紅蘿白煲豬骨湯
咖喱薯仔炆雞奕係用咖哩磚整咋,好好味,今次我落埋雞蛋醃雞奕,令到個汁睇落好唔靚仔,好彩食落係味道一流啫晴晴係咁撈汁食飯!!
想煲西洋菜湯好耐架喇,琴晚食左buffet,要潤返下先得,正!!
咸酸菜煎蛋
今晚終於都炒左上次用剩既咸酸菜喇,好多人都未食過lee味餸,初時真係唔明點解會無乜人食過,細個時阿媽成日都會煮俾我食;依家終於都明喇,原來係潮洲人既煮法,所以唔係咁多人識!!^^但真係好好食架,有興趣的話就煮一次吧,包上癮喔!!
煮法好easy,只要將咸酸菜切粒(我買開$5/包,辣既;可一舊分2次煮,唔多人食既話),之後放落打匀左既蛋漿入面(蛋隨自己鐘意落幾多隻),拌勻即可......(閱讀全文)
[粟米龍利柳]
今日好在出左新墟買餸咋,唔係都唔知煮咩好喇!!
今晚我就煮左粟米龍利柳,用埋雞蛋去醃tim,真係好好味呀!! >3<