今日帶左晴晴返學後,就買左腸粉同豆漿返屋企食,完成左個早餐之後,同老公傾完tel,就即瞓lu,真係眼瞓到不得了,好似幾日無瞓咁,果陣都只不過係10點幾11點!!
到左唔知幾點,老公既5家姐打tel黎,問晴晴幾歲,有幾高;原來佢想買裙俾晴晴,都唔知佢個心係咪真係想買野俾晴晴,咁耐以黎,都無咩幾句,希望係自己諗多左啦!!
之後我又瞓返lu,仲要瞓醒黎已經係3點幾...即時起身整......(閱讀全文)
自家式干炒牛河 $17
諗唔到今晚煮咩餸好,就炒河啦,夠哂方便!
不過太耐無炒喇,唔係好記得點炒d河粉先唔碎哂,要問下阿媽先得!!
好在熱辣辣食,都好好味啫!!
聽日就出去旺中照結構喇,約左11點;依家已經係 21 weeks 3 day,即5個多月喇!!
有d期待見到小b既一刻呢,唔知佢會似邊個多d呢,我覺得應該似晴晴多,因我望得佢最多...哈哈!!
唔知老公緊唔緊張,因佢想係仔,佢話因自己係男人,所以想有個仔;但我想係囡,因一來可以著返哂晴晴d衫,唔駛煩,2來第一個係女仔,第2個都係女仔會好d咁,大左有計傾下!!
小b係肚入面好百厭,成日郁既,希望佢出世後都......(閱讀全文)