今日終於出左去廣華登記,依家個心安樂哂,無咁驚!!
不過登記時,見到好多都係大陸人登記,香港人得好少,估唔到出到廣華都仲見到咁多大陸人!!不過有登記既都好過無登記產檢就落黎生果d大陸人!!
登記既情序好快呢,等左一陣,俾張產檢紙我,係10月2日...wor~~~乜唔係9月咩?但都係費事問,10月都好過無!!hehe~~~
終於結果出黎喇,真係有左!!六合彩又唔見估中喎................都唔知點返去同老公講好,覺得好尷尬咁,感覺怪怪地既!!
老公一定係最開心既一個,我自己就一半一半,依家位不速之"客"唔黎都黎左,唔通唔理佢咩;唯有借個地方俾佢住9個月啦.......9個月之後點呀?咪睇住不速之"......(閱讀全文)
餡 : 1. 將2隻全蛋+1隻蛋白用筷子打勻 2. 用2湯匙鮮奶開勻2茶匙吉士粉, 然後倒入蛋漿內拌勻 3. 另外,用180ml 熱溫水 (不可太熱) 溶解70g幼砂糖&wsp......(閱讀全文)