食譜做法都係同上次一樣!!
好開心呀,今次真係成功左喇!!
今次係在朋友屋企整,我地都好期待出爐果一刻,真的好驚係失敗或唔好食,
緊張時刻黎喇,我地都好迫不及待咁拎出黎試,點知一食.....就停唔到口!!
當然唔可以話咩一食難忘果種,只係好岩自己既口味,同埋覺得好食過街買果d!!
今日終於都病好喇,由星期四就開始病到今日,真係辛苦到想死;終於明白咩叫病到落唔到床lee幾日真係除左起身去廁所外,其他時間都唔想郁,只想瞓!!
星期四晚手軟腳軟,人又暈,,真係麻煩哂黑仔過黎幫我煲粥及睇晴晴一陣,如果唔係,果晚我會連粥都無得食,不過食粥前都係嘔左一次!!
頭3日只係食到粥落肚,試過食其他野就即嘔返哂出黎真係好驚個胎有事......病好真係要食返多d野落肚先得!!琴日食到成盒飯,老公同我......(閱讀全文)
終於可以上返網,感覺真係好呀!!
13號就開始上唔到,到今日先上得返,無得上網既日子真係苦到爆今日上黎整既師傅,話條寬頻線無壞,真係都唔知信邊個先岩不過依家上到網就好喇~~~但係...一諗返23號果日既電話,就好滾..............如唔係果通電話,我都未必會病成咁
21號有和記師傅上黎睇過,但唔係裝線著和記制服果D人,只係著便服,佢話CHECK到係寬頻果D機既線SHORT左,唔關網路輸入事,......(閱讀全文)