今日係老公OFF,約左阿珊,同埋佢2個寶貝仔女TEA,
阿珊見到昊哲,就好想抱喇,不過初去到時昊哲瞓緊,先唔抱住,
唔知係咪知珊姑姐想抱自己,昊哲好少可出街會醒,幾次出街,佢都瞓足全程咁制既,
咁難得,阿珊緊係話要抱啦,仲唔捨得放底佢TIM喎!!
COBI係姑姐面前乖左少少,佢真係好怕今晚要係姑姐家過夜!!
之後昊哲肚餓喇,就諗住落商場一樓餵奶啦,先前都問左服務員小姐,佢又話可以餵奶喎,咁咪抱個仔落去囉,......(閱讀全文)
屋企d米食哂,要等老公off先買到米,即聽日;
今晚就食意粉啦,初時未知點煮好,打開雪箱,見到有肥牛,即諗掂左晚餐食咩lu
就煮[肥牛腸仔蟹柳炒意粉],
cobi一食就話好味,仲好快就食哂一碗tim!!
今日去左染髮,後再同老公出左市中心睇相機,因COBI 7月就有畢業典禮喇,要拍短片先得,舊果部由04年用到依家,可以抖下喇,最主要舊果部無得放近黎拍短片,唔係都唔駛買過部新!!
初時係想揀返CANON,不過好貴,同埋大部,最後揀左CASIO既Z 80,
初時係豐澤睇先,之後再到百老匯睇,因有得分期,就係百記買啦,不過無哂黑色,就又行返去豐澤睇喇,問個價錢,仲平多一百蚊之餘,仲送埋其他野TIM,但就要......(閱讀全文)