[朱古力海綿蛋糕仔] (不用牛油)
希望今日d 小朋友鐘意食啦!!
好忙呀好忙呀,今日係COBI學校既大食會,要帶D小食回校,今次我就唔咁行貨,買餅蛋糕喇,反而係自家制拎返學校!!今朝已經拎左個益力多藍莓芝士蛋糕返去,係FOR俾老師們食既,唔知佢地覺唔覺得好味呢,LEE個CAKE我自己都未食過,今朝只係試左個藍莓芝士層,益力多面無食過,一陣接放學時問下先!!頭先整左朱古力蛋糕仔(無牛油),整得好快呀,可能真係易啦,10點幾整,11點已經焗得,俾個叻自己先!!COB......(閱讀全文)
好忙呀好忙呀,今日係COBI學校既大食會,要帶D小食回校,今次我就唔咁行貨,買餅蛋糕喇,反而係自家制拎返學校!!
今朝已經拎左個益力多藍莓芝士蛋糕返去,係FOR俾老師們食既,唔知佢地覺唔覺得好味呢,LEE個CAKE我自己都未食過,今朝只係試左個藍莓芝士層,益力多面無食過,一陣接放學時問下先!!
頭先整左朱古力蛋糕仔(無牛油),整得好快呀,可能真係易啦,10點幾整,11點已經焗得,俾個叻自己先!!
COB......(閱讀全文)
[草菇肉碎炆豆腐 + 蕃茄薯仔豬骨湯]
今晚簡簡單單就一餐,好耐無飲過蕃茄薯仔湯,覺得好好味!!