COBI要用盆沖涼,玩到唔願起身!!
今日昊哲已經比平時扭,可能係因為無得瞓,原因只得一個,COBI唔駛返學!!瞓左都好易再醒返,攪到唔夠瞓!!全日都扭住抱,到左夜晚11點幾,餵左佢飲奶,醒起COBI夠鐘食藥,佢自己初時都醒,話要係廁所食,點知食左行出廳食粒糖,一坐底佢就嘔,真係好嬲呀,明知想嘔又唔行定入廁所,攪到成地都係,邊鬧佢,自己都喊埋出黎,雖然佢知自己嘔左果陣,佢係好驚,但我真係忍唔到,就係咁鬧鬧鬧,邊喊邊鬧仲叫佢唔好叫我做媽......(閱讀全文)
今日昊哲已經比平時扭,可能係因為無得瞓,原因只得一個,COBI唔駛返學!!瞓左都好易再醒返,攪到唔夠瞓!!
全日都扭住抱,到左夜晚11點幾,餵左佢飲奶,醒起COBI夠鐘食藥,佢自己初時都醒,話要係廁所食,點知食左行出廳食粒糖,一坐底佢就嘔,
真係好嬲呀,明知想嘔又唔行定入廁所,攪到成地都係,邊鬧佢,自己都喊埋出黎,雖然佢知自己嘔左果陣,佢係好驚,但我真係忍唔到,就係咁鬧鬧鬧,邊喊邊鬧仲叫佢唔好叫我做媽......(閱讀全文)
COBI夜晚無啦啦發燒,今朝都無事,仲有胃口,有精神食野,係多左咳,琴晚都無既,都即時餵左藥水佢食先,
之後就無理佢喇,就咁睇左2個鐘既barney,就話眼瞓,好啦,之後8點幾佢起身,老公最先發現佢有燒,即同佢探熱..........成103度,即同佢沖個涼,落樓睇醫生,原來佢係氣管敏感,引至咳同鼻水,叫左佢係學校要著外套又唔聽,成日話唔凍唔凍,終於出事喇!!最驚就係發燒lee樣野!!
餵妳食藥一肚......(閱讀全文)