今日收到一個好開心既電話,係小學同學阿詩打黎,話約埋岩岩係外國返黎既阿澄一齊入黎探我(可能最主要係想見cobi昊哲多d),真係好好好開心同埋興奮,因我地好耐無見喇,上次見返,已經係上年既事lu!!一年無見,我就多左個仔,最大轉變既,應該係我啦!!好期待星期2呀~~~聽日cobi就開學喇,終於可以清靜下!!下午4點幾落街食個tea,點知一落到樓下,就黎左一陣怪風,後再落埋大雨,真係橫風橫雨咁,又行雷......(閱讀全文)
今日收到一個好開心既電話,
係小學同學阿詩打黎,話約埋岩岩係外國返黎既阿澄一齊入黎探我(可能最主要係想見cobi昊哲多d),
真係好好好開心同埋興奮,因我地好耐無見喇,上次見返,已經係上年既事lu!!
一年無見,我就多左個仔,最大轉變既,應該係我啦!!好期待星期2呀~~~
聽日cobi就開學喇,終於可以清靜下!!
下午4點幾落街食個tea,點知一落到樓下,就黎左一陣怪風,後再落埋大雨,真係橫風橫雨咁,又行雷......(閱讀全文)
晴晴昊哲@大埔海濱公園 琴日阿SA同埋SA公入黎大埔同我地一家影相,相約左去海濱公園,初時係約左4點架,不過因我要餵奶,遲左出門口,成4點幾先到達大埔!!真係唔好意思呀!!我地之後就搭的過海濱公園,COBI仲要痴住阿SA一家坐,唔同我地一架車,全日好似得我同黎生昊哲先係一家咁,COBI係都要痴住芷雅玩!仲要坐埋芷雅既私人車仔TIM點都唔肯落地!!海濱公園D景真係好靚,好岩影相,不過COBI好唔合作......(閱讀全文)
晴晴昊哲@大埔海濱公園
琴日阿SA同埋SA公入黎大埔同我地一家影相,相約左去海濱公園,初時係約左4點架,不過因我要餵奶,遲左出門口,成4點幾先到達大埔!!真係唔好意思呀!!
我地之後就搭的過海濱公園,COBI仲要痴住阿SA一家坐,唔同我地一架車,全日好似得我同黎生昊哲先係一家咁,COBI係都要痴住芷雅玩!仲要坐埋芷雅既私人車仔TIM點都唔肯落地!!
海濱公園D景真係好靚,好岩影相,不過COBI好唔合作......(閱讀全文)