今日布琳上左黎呀,好開心呢,對上果次黎係幾時呢...um...係21號,算佢有心啦,記得我lee個好友,佢今日做左我既臨時褓姆,因我突然想整曲奇,佢就由客人既身份,變左我既私人褓姆!!睇住2隻小惡魔喇!!佢做我既褓姆不突止,仲做埋2隻小惡魔既-----[人體遊樂場]初時都有d過意唔去,但當佢d笑聲傳入耳中時,即時覺得唔需要喇,佢玩得好開心(我既觀點係,佢有自虐狂)正經返d先,布琳妳記得一有時間,就......(閱讀全文)
今日布琳上左黎呀,好開心呢,對上果次黎係幾時呢...um...係21號,算佢有心啦,記得我lee個好友,佢今日做左我既臨時褓姆,因我突然想整曲奇,佢就由客人既身份,變左我既私人褓姆!!睇住2隻小惡魔喇!!
佢做我既褓姆不突止,仲做埋2隻小惡魔既-----[人體遊樂場]
初時都有d過意唔去,但當佢d笑聲傳入耳中時,即時覺得唔需要喇,佢玩得好開心(我既觀點係,佢有自虐狂)
正經返d先,布琳妳記得一有時間,就......(閱讀全文)
連續幾日都無精神,今日襯有少少,就打返LEE幾日發生既野先!!第一件當然係8月8 號去既BB展啦,老公係第一次去咋,未去前就覺得"哂'車錢,去完就話抵去喇!!果日真係唔該哂阿RAIN同雯雯,幫我買左飛先;原來攪哂2個,係好難計得岩時間出門口,就算7點幾已經起左身都無用,唉!!10點幾開始行,行到3點幾先走,比起預先諗住走既時間,遲左成3個鐘,中途只係餵左2次奶;今年無買過野,齊行拎贈品,最開心係拎......(閱讀全文)
連續幾日都無精神,今日襯有少少,就打返LEE幾日發生既野先!!
第一件當然係8月8 號去既BB展啦,老公係第一次去咋,未去前就覺得"哂'車錢,去完就話抵去喇!!
果日真係唔該哂阿RAIN同雯雯,幫我買左飛先;原來攪哂2個,係好難計得岩時間出門口,就算7點幾已經起左身都無用,唉!!
10點幾開始行,行到3點幾先走,比起預先諗住走既時間,遲左成3個鐘,中途只係餵左2次奶;今年無買過野,齊行拎贈品,最開心係拎......(閱讀全文)
[杏仁片蛋糕]--原名叫水果蛋糕,但我就轉左用杏仁片整,個款有D似出面D西餅咁!!
買左本書跟住整,都幾成功!!雖然個面濃左,再返焗左2次!!=.="