今日返左大埔食飯,唔駛阿媽煮,係去左和暢到食,不過book枱時話要8:30pm先有位,咁都無計啦,點知真係到左去食時,咩都無得食咁制,想食既都無哂,我地最想食既炒桂花翅食唔到都係果幾味,客家咸雞,蝴蝶腩,lee2樣每次都叫,發覺d雞開始無咁好食喇,好普通;另再試左薑蔥魚腩煲,香草牛仔骨,又係無咩特別,其他餐廳或酒樓都會食得到,唉....係時候諗新地方食喇!!同初時去食既味道差好多,唔通轉左廚師?!......(閱讀全文)
今日返左大埔食飯,唔駛阿媽煮,係去左和暢到食,不過book枱時話要8:30pm先有位,咁都無計啦,點知真係到左去食時,咩都無得食咁制,想食既都無哂,我地最想食既炒桂花翅食唔到
都係果幾味,客家咸雞,蝴蝶腩,lee2樣每次都叫,發覺d雞開始無咁好食喇,好普通;另再試左薑蔥魚腩煲,香草牛仔骨,又係無咩特別,其他餐廳或酒樓都會食得到,唉....係時候諗新地方食喇!!同初時去食既味道差好多,唔通轉左廚師?!
......(閱讀全文)
今日出左上環整D野,之後COBI見到船,問係咪去搭,係佢好期待既眼神加熱切既聲音,我地決定同佢搭船喇!!都好耐無搭過喇,以前都無咩機會搭,最近果次搭已經係04年既事LU,仲要係搭去梅窩玩,諗返起都開心既!!今日我地揀左下面黎坐,不過好多人呀,坐既位置勁熱,COBI就好興奮,老公抱佢係船邊睇風景,初時頭一下無野,下一刻佢竟然過返我到坐底,唔肯過返去,問點解啦,個傻婆話驚跌左落海!!之後開船喇,感覺到......(閱讀全文)
今日出左上環整D野,之後COBI見到船,問係咪去搭,係佢好期待既眼神加熱切既聲音,我地決定同佢搭船喇!!
都好耐無搭過喇,以前都無咩機會搭,最近果次搭已經係04年既事LU,仲要係搭去梅窩玩,諗返起都開心既!!
今日我地揀左下面黎坐,不過好多人呀,坐既位置勁熱,COBI就好興奮,老公抱佢係船邊睇風景,初時頭一下無野,下一刻佢竟然過返我到坐底,唔肯過返去,問點解啦,個傻婆話驚跌左落海!!之後開船喇,感覺到......(閱讀全文)
無奈地,真係到我被點中了...>.< 遊戲規則如下:被點中名的朋友請像我一樣回答所有問題,並發一篇BLOG在自己的網誌上!回答之前,請刪除一條你不喜歡的問題,另出一條問題代替。完成後,再點另外10個人繼續遊戲,並到這10個人的BLOG留言通知對方。被點名者不得拒絕回答問題,不完成遊戲的人,會是一個無義氣的人!** 1)你最鍾意什麼活動/運動......(閱讀全文)
無奈地,真係到我被點中了...>.<
遊戲規則如下:
被點中名的朋友請像我一樣回答所有問題,並發一篇BLOG在自己的網誌上!回答之前,請刪除一條你不喜歡的問題,另出一條問題代替。完成後,再點另外10個人繼續遊戲,並到這10個人的BLOG留言通知對方。
被點名者不得拒絕回答問題,不完成遊戲的人,會是一個無義氣的人!
*
1)你最鍾意什麼活動/運動......(閱讀全文)