08.11.7(5)
卓爾居tea
&
屯門市中心
今日同老爺係麗都飲茶,
佢最開心都係見到孫仔孫女!......(閱讀全文)
08.10.29(3)瞓醒變左單眼皮,好樣衰呀~~ 琴日係吉仔買左2個咕神俾佢地,好在買左每人一個,以cobi果種人有我有既心態,無買埋佢果份實會煩c我!!!!!!!!到左夜晚,細佬仲係一單一雙.... 08.10.31(5......(閱讀全文)
08.10.29(3)
瞓醒變左單眼皮,好樣衰呀~~
琴日係吉仔買左2個咕神俾佢地,
好在買左每人一個,以cobi果種人有我有既心態,
無買埋佢果份實會煩c我!!!!!!!!
到左夜晚,細佬仲係一單一雙....
08.10.31(5......(閱讀全文)
08.10.28(2) 屯門市中心同布琳lunch~~ 見時間未到,就去餵奶俾昊哲飲先;佢好like lee間育嬰室架,見到公仔最開心......(閱讀全文)
08.10.28(2)
同布琳lunch~~
見時間未到,就去餵奶俾昊哲飲先;
佢好like lee間育嬰室架,見到公仔最開心......(閱讀全文)