今日無煮飯,買左kfc食,對樓下既kfc係無咩信心,
都好耐係食過架喇,咁岩有fd教話7點後去買,一定有新鮮既,
又真係喎,d雞真係好食好多呀,無奈今次d炸雞無事,輪到d飯出事,
個雞飯有好大既燶味,跟本食唔落,菇飯d米就唔熟既,真係bad呀!!
今日出左去新墟,今日唔再食十蚊粉麵喇,去吉野家食,好耐無食過,同老公都一樣叫左細雞飯,d雞無味既,差過以前咁,好在都只係食下午茶啫!!之後就去左阿詩講既東方紅特價冬菇喇,雖然係碎既,但都ok啦,16蚊包咋,即買2包!!再買埋雪耳!! 之後就買埋凍肉,就返home喇,今日買到桂林錐,6蚊就有半磅,買夠一磅都只係12蚊,要用黎整粟子糊先得!!睇下同普通栗子分別有幾大先!!
今日出左去新墟,今日唔再食十蚊粉麵喇,去吉野家食,好耐無食過,同老公都一樣叫左細雞飯,d雞無味既,差過以前咁,好在都只係食下午茶啫!!
之後就去左阿詩講既東方紅特價冬菇喇,雖然係碎既,但都ok啦,16蚊包咋,即買2包!!再買埋雪耳!!
之後就買埋凍肉,就返home喇,今日買到桂林錐,6蚊就有半磅,買夠一磅都只係12蚊,要用黎整粟子糊先得!!睇下同普通栗子分別有幾大先!!
[朱古力蛋糕卷]--失敗版
個芯好軟綿綿,但個底就...
老公鼓勵我下次會做得成功,而COBI就行動証明,以佢口味,係好好味,一食就食左3件,對於我自己黎講,係失敗既,因個底好"UN"!!