[滾薯仔蕃茄魚尾湯]--老公煮
無啦啦少左奶呀,希望個湯幫到我啦!!
08.11.10(1) 又出左卓爾居飲早茶,同埋老爺tim架,係無影相啫!飲早茶原來真係好抵架,抵過飲午市多多聲!! 夜晚就約埋阿皮阿詩......(閱讀全文)
08.11.10(1)
又出左卓爾居飲早茶,
同埋老爺tim架,係無影相啫!
飲早茶原來真係好抵架,抵過飲午市多多聲!!
夜晚就約埋阿皮阿詩......(閱讀全文)