08.11.13(4)@晚餐
[滾山水豆腐蘿蔔苗豬展湯 ]
哈哈..終於都用左舊豆腐喇!!
[蓮藕魚鬆肉碎餅]
今日返大埔,阿媽話會煮蓮藕餅(魚肉加蓮藕),我就有樣學樣啦,再加埋肉碎粒tim!!
 ......(閱讀全文)
[花椒粉炒雞軟骨]
用左係深圳買返黎既花椒粉炒,
好香,COBI係咁食!!
08.11.17(1)EURO 同黑仔飲左個早茶後,就出發到新墟睇下有咩買啦,可能太早,D野都唔平既,都係去市中心行下!  ......(閱讀全文)
08.11.17(1)
EURO
同黑仔飲左個早茶後,
就出發到新墟睇下有咩買啦,
可能太早,D野都唔平既,都係去市中心行下!